31 Δεκ 2008

Ταχιά - ταχιά ΄ν΄ Αρχιμηνιά, ταχιά ΄ν΄αρχή του χρόνου..

..που βγήκε και περπάτησε ο Κύριος του Κόσμου

Και πήγε και χαιρέτησε όλους τους ζευγολάτες

Κι ο πρώτος που χαιρέτησε ήταν (ο) Άγιος Βασίλης:

-Καλώς τα κάνεις Βασιλειό, καλόν ζευγάριν έχεις.

-Καλό το λες Αφέντη μου καλό και βλογημένο,

η χάρη σου το βλόγησε με το δεξιό σου χέρι,

με το δεξιό με το ζερβό, με το μαλαματένιο.

- Άγιε Βασίλη , Δέσποτα, πόσα πινάκια σπέρνεις;

-Σπέρνω κριθάρι δώδεκα, σιτάρι δεκαπέντε,

ταγή και ρόβι δεκοχτώ κι από νωρίς στο στάβλο..




Ξημέρωμα Πρωτοχρονιάς θέλω να πιάσετε άμμο

απού δεν έχει μετρημό, ευχές να σας τσι κάμω...

Καλή Χρονιά με υγεία, ευτυχία και αγάπη !!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Να μην ξεχάσω να πω Χρόνια Πολλά..

Από τον/την Ανώνυμο/η:

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι εγώ που τη ζωή σου ήρθα σαν ήλιος να φωτίσω:
το φώς στα μάτια μου που λάμπει δικό σου-και σ'το στέλνω πίσω!

Του μαγικού του κόσμου αν έχω ανοίξει διάπλατη τη θύρα, το μυστικό χρυσό κλειδί της από το χέρι σου το πήρα.

Κι αν απ'τα βάθη ενός ληθάργου βγήκα,σ'εσένα το χρωστάω, σ'εσένα τους χυμούς που νοιώθω, τη νέα γλώσσα που μιλάω..

1 Δεκέμβριος 2008 1:11 πμ

Από τον Γρηγόρη:

«Και ποια είναι η πιο αψηλή εντολή;
Ν' αρνηθείς όλες τις παρηγοριές - θεούς, πατρίδες, ηθικές, αλήθειες - ν' απομείνεις μόνος και ν' αρχίσεις να πλάθεις εσύ, με μοναχά τη δύναμή σου, έναν κόσμο που να μην ντροπιάζει την καρδιά σου.

Ποια 'ναι η πιο αντρίκια χαρά; Ν' αναλαβαίνεις την πάσα ευθύνη».

Νίκος Καζαντζάκης


Επιστροφή στο Ρέθυμνο..

Loading...

Οι αναγνώστες αυτού του ιστολογίου :

Δημοφιλείς αναρτήσεις

..και η γη γυρίζει..

Συνολικές προβολές σελίδας